Asiakastyytyväisyyslomake

Voit antaa palautetta LYKE-toimipisteelle tämän lomakkeen kautta. Vastaukset välitetään toimipisteelle, ja lomakkeen vastauksista kootaan myös yhteenvetotietoa Suomen luonto- ja ympäristökoulujen liiton käyttöön.

LYKE-verkosto palvelee kouluja ja varhaiskasvatusta tarjoamalla luonto- ja ympäristökoulupäiviä tai -tuokioita koulu- ja varhaiskasvatusryhmille sekä koulutuksia opettajille.

* Pakollinen kenttä

TAUSTATIEDOT

KÄYTÄNNÖN JÄRJESTELYT JA TOIMINTA

Kuinka tyytyväinen olit juuri tässä LYKE-toimipisteessä seuraaviin asioihin asteikolla 1-5 (1=en lainkaan tyytyväinen, 2=en kovin tyytyväinen, 3=en osaa sanoa, 4=melko tyytyväinen, 5=erittäin tyytyväinen)?

Jos LYKE-verkoston toimija ei ollut vastuussa joistakin em. järjestelystä voit vastata "en osaa sanoa".

OPPIMISTULOKSET

Vastaa seuraaviin väittämiin valitsemalla parhaiten mielipidettäsi kuvaava vaihtoehto asteikolla 1-5 juuri tämän luontokoulun kohdalla. (1=Täysin eri mieltä, 2=hieman eri mieltä, 3=en osaa sanoa, 4=melko samaa mieltä, 5=täysin samaa mieltä)

TAHON SERTIFIOINTI

Kun toimipiste liittyy LYKE-verkostoon, se voidaan sertifioida joko kehittämiskeskukseksi tai toimintakeskukseksi. Näet onko taho sertifioitu avaamalla tahon tiedot klikkaamalla kohdetta kartalla?

(sertifikaattilogo löytyy tahon tietosivulta oikealta)

Täyttääkö taho mielestäsi ko. sertifioinnin kriteerit? Kriteerit on koottu myös tämän sivun oikeaan reunaan.