Revisionsinstruktioner

Auditeringsinstruktioner

Syftet med auditeringen i LYKE-nätverket är att stödja verksamhetsställenas arbete och göra det mångsidigare samt att upprätthålla kvalitetskraven beträffande LYKE-certifikatet. Certifikatet är i kraft i tre år åt gången och förnyas i samband med en gruppauditering som helst ska göras med två års mellanrum. Samtidigt får verksamhetsställena respons på sin verksamhet och kan dela med sig av god praxis.

Auditeringsinstruktioner:

Ta reda på vilka dina auditeringsgrupper är och ta kontakt med dem.

1. Läs mer:
  2. Genomför revisionen och returnera blanketterna enligt anvisningarna efter revisionen.

Om du önskar byta auditeringspartner eller har andra frågor om auditeringen, vänligen kontakta Maija på kontoret.

Härifrån MAPPA.fi hittar du allt som du behöver till auditering, både på svenska och på finska.

NOTERA! Ryggsäckens material är endast tillgängligt för LYKE-nätverksmedlemmar som är inloggade i MAPPA-tjänsten. Om du är inloggad och fortfarande inte kan komma åt materialet, kontakta LYKE-kontoret.

Nya medlemmar i nätverket: Obs! Kontakta LYKE:s kontor

Tack för er värdefulla insats för att utveckla LYKE-nätverket!