Suomen luonto- ja ympäristökoulujen liitto hyväksyttiin Opetus- ja kulttuuriministeriön nuorisotyön palvelujärjestöksi. Tämä tarkoittaa pääsemistä vakinaisen rahoituksen piiriin ensi vuodesta alkaen. Rahoituksen määrä selviää keväällä 2015.
LYKE-verkosto Luontofoorumissa: Luonto(koulu) kuuluu kaikille
Osallistuimme syyskuussa Kaupunkien Luontofoorumiin Espoossa. Kiitos kaikille näyttelypisteellämme vierailleille – oli ilo kohdata ja keskustella kanssanne! Suuri kiitos myös tapahtuman järjestäjille ja asiantuntijoille hienosta ja monipuolisesta ohjelmasta. Kunnilla...





